poniedziałek, 5 maja 2014

Wyniki konkursu urodzinowego i majówkowy mix fotograficzny :)


Uff.. w końcu się udało wybrać zwycięzce urodzinowego konkursu! :)
Przepraszam za opóźnienie, ale ostatnio świat wokół mnie strasznie pędzi, a ja nie wyrabiam się z niczym... W tygodniu duuuużo pracy, zajęcia w weekendy, do tego siłownia, blogowanie, projekty różne różniste i zobowiązania wszelakie, a do tego wszystkiego ślub zbliża się wielkimi krokami i... Nie ogarniam :P



Dzięki Bogu nadeszła majówka, którą spędziłam z przyjaciółmi w Trójmieście. Było słonecznie, pysznie i chillautowo :) W końcu odpoczęłam (a myślałam, że to niemożliwe :) ) i  z nową siłą zabieram się do pracy.

Niedługo uraczę Was masą bardziej lub mniej dietetycznych przepisów i inspiracji (wiem, wiem, nie wszyscy muszą się odchudzać - nieprzyzwoicie kaloryczne słodkości też będą :).

A tymczasem: ta ta ta  taaa taaa daaaam! Zwycięzcą urodzinowego ooomnomnomnomowego konkursu zostaje: Ola za przepis na pyszne gofry! :) Skojarzenie z Gosspi Girl (fanie przypomnieć sobie o tym serialu, bo skończyłam chyba na drugiej serii i dzięki Tobie na pewno obejrzę do końca) i goframi all the time było bardzo trafne :) Miałam podobne odczucia. Na pewno też wypróbuje przepis na gofry z dodatkiem masełka.

Gratuluje zwyciężczyni i dziękuję wszystkim za udział w konkursie! :) Propozycje były tak fajne, że aż szkoda, że miałam tylko jedną nagrodę do rozdania. :)

I na zakończenie zapraszam na krótki majówkowy mix fotograficzny :)










2 komentarze:

  1. 1. Dziękuję za wyróżnienie! kompletnie się nie spodziewałam tyle czasu minęło :D aż sobie jeszcze raz plotkarę odpalę ;)
    2. Widzę mój Gdańsk <3, trzeba było odwiedzić Rivierę w Gdyni i zajrzeć do DUKA ;)
    3. Cieszę się, że majówka się udała, pogoda dopisała i też grałam w pociągi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni ! (:
    Było cudownie u mnie też króciutka notka.
    I mam nadzieję, że niedługo znowu się zobaczymy (;

    OdpowiedzUsuń

Witam! :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że przepisy i zdjęcia na blogu były dla ciebie inspiracją i pomogły Ci przyrządzić w swoim domu coś pysznego .:)
Dziękuję za komentarze, rady i uwagi.
I najważniejsze - zapraszam ponownie! :)

Jeśli podoba Ci się Ooomnomnomnom! polub mój blog na facebooku, a zawsze będziesz na bieżąco :) A co! :*