środa, 12 czerwca 2013

Bombowa sałatka! Sałatka z granatem, mango, serkiem brie i pomidorkami koktajlowymi.


Bombowa sałatka? Czemu nie :) Zwłaszcza jeżeli jej główny składnik - granat, zwany też rajskim owocem, jak podają naukowcy (zapewne amerykańscy :P ) zwalcza choroby serca, układu krążenia, łagodzi stany zapalne, przeciwdziała powstawaniu nowotworów,  wspomaga odchudzanie, poprawia samopoczucie i jest naturalnym afrodyzjakiem. Dodam jeszcze, że jest niesamowicie pyszny. Jadłam go pierwszy raz i na pewno nie ostatni.
Zapraszam więc na pyszną sałatkę z owocem granatu, serkiem brie, pomidorkami koktajlowymi i mango. 
Owoc granatu sprawia, że proponowana przeze mnie dzisiaj sałatka jest pysznie słodziutka. Zrezygnowałam z dressingu i polałam ją jedynie pysznym sokiem z granatu. Uważam, że dodatkowy sos jest zupełnie niepotrzebny. 

Składniki:
mix ulubionych sałat
1 owoc granatu
1/2 mango
ser brie
garstka pomidorków koktajlowych

Liście sałat myjemy i osuszamy. Serek brie kroimy lub kruszymy w nieduże kawałeczki. Pomidorki przekrawamy na pół. Mango obieramy i kroimy w paski. Wszystko razem posypujemy pestkami granatu i oblewamy sokiem z owocu.

Pyyyyyyyyyyycha! :)

Jeżeli już bardzo chcecie użyć dressingu, albo wasz owoc ma mało soku, proponuje użyć sosu z miodu, oliwy z oliwek, musztardy i octu balsamicznego doprawionych solą i pieprzem. 




Sałatki przepisy Fit & Easy

5 komentarzy:

  1. Jakie CUDEŃKO...PIĘKNIE WYGLĄDA...na pewno wypróbuję przepis...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast mango dodałam brzoskwini w puszce, mam nadzieję że i tak będzie pyszna :D Mam nadzieję że mojemu mężowi będzie smakowała bo wygląda bajecznie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ktos zapomniał dodac serek brie do listy składników;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a,i czy to na pewno brie?ciężko go pokruszyć;) ale sałatka pyszna1 właśnie zajadam,chcoc do dressingu zabrakło musztardy,ale niczemu to nie szkodzi:) zdrowsza jest:)

    OdpowiedzUsuń

Witam! :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że przepisy i zdjęcia na blogu były dla ciebie inspiracją i pomogły Ci przyrządzić w swoim domu coś pysznego .:)
Dziękuję za komentarze, rady i uwagi.
I najważniejsze - zapraszam ponownie! :)

Jeśli podoba Ci się Ooomnomnomnom! polub mój blog na facebooku, a zawsze będziesz na bieżąco :) A co! :*